El racisme de la CUP: com l'esquerra radical vol cobrar-se el color de la pell

1 d'agost de 2020

El racisme de la CUP: com l'esquerra radical vol cobrar-se el color de la pell

La instrumentalització "immigrants d'altres races" com a reclam electoral

 
Per Marcel Vila

La Candidatura d’Unitat Popular, que hom esmenta amb l’acrònim CUP, és el partit amb més lligams amb el post-marxisme que avui dia lluita per imperar en la nostra societat. Les seves consignes, però, sota el maquillatge de la dignitat i l’equitat [sic], estan subjectes a la incoherència.

Havent activat el seu procés electoral, la CUP, a més d'imposar que les dones ocupin els primers llocs a les llistes, volen un espai destacat per “immigrants d'altres races”. És a dir, per candidats amb una clara aparença física i diferencial de raça utilitzats com a reclam electoral.

 
L'assetjament cupaire

Emprar un adjectiu basat en el racialisme ―creença que l’espècie humana es divideix naturalment en races― no tan sols discrimina, si no que qualifica el color de la pell com un mèrit.

A més a més, la falsa proclama anti-racista de l’esquerra radical, tant de la CUP concep qualsevol català autòcton com un racista potencial. Exemple recent d’això, els insults i l’etiqueta de racista a Roger Pinart, regidor del Port de la Selva, quan va titllar de ‘xusma’ uns ocupes a Llançà sense haver parlat de la seva procedència.


En defensa d'Occident

Segons Ayaan Hirsi Ali, diputada de la cambra baixa del Parlament neerlandès que va fugir de Somàlia havent sofert la mutilació genital femenina, “tan aviat com els àrabs veuen els africans negres, reaccionen d’una manera inimaginable en l’Amèrica contemporània. He viscut a l'Aràbia Saudita, on, ja només la misogínia, la segregació de gènere i el racisme te’ls trobes de cara, no pots escapar-te’n”. L’esclavitud és encara vigent a Orient Mitjà i a l’Àfrica.


L'extinció del poble català

D’un immigrant el que s’espera és que arribi de manera legal, s’integri a la societat i la cultura catalana i que treballi per guanyar-se la vida i contribueixi per enfortir l'economia del país. Els valors i el bagatge útil d’un individu sí que són un mèrit de debò. No el color. No el país d’origen.

Tanmateix observem tot el contrari a Catalunya, on la integració és gairebé inexistent segons: (1) l'enquesta d'usos lingüístics de l'any 2013, només un 4,2% dels estrangers residents a Catalunya tenen el català com a llengua habitual, una xifra molt per sota del 56,3% d'immigrants que utilitzen habitualment el castellà; (2) l'aparició de contra-comunitats que es desvinculen del país on viuenel salafisme que ha niuat a Ripoll, fins planificar els atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils, i el partit musulmà de Mollet del Vallès, PRUNE―; (3) la competència salarial ―cobren un 32% menys que els autòctons, segons un informe de la Fundació Jaume Bofill del 2002―; (4) l'alt percentatge del fracàs escolar ―el 2018, d’un 29’2% segons el Centre d’Estudis Demogràfics―; (5) la dependència de les ajudes públiques ―el 2010, el secretari d’Immigració, Oriol Amorós, admetia que els immigrants reben més ajudes―; i (6) el creixement de la inseguretat i l’auge de les ocupacions il·legals ―segons dades dels Mossos, havent augmentat en un 464% des del 2011―.

La idea de la CUP és, per tant, apel·lar a un públic electoral que ja li sembla bé que la immigració que no s’integri, i promoure el racisme com a recurs per mantenir-se al poder . Un partit que menysté les religions i costums autòctons i n’eleva els foranis; que es nega a celebrar el Nadal, però celebra el Ramadà i la festa islàmica del sacrifici. Que diu que vol l'alliberament de la Nació catalana i tan sols n'afavoreix la desparició. Si la CUP lluita a favor de res, és a favor de l'extinció del poble català.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 845 lectors

Meme