Wagensberg (ERC) ha promogut la immigració il·legal en almenys 16 viatges internacionals cobrant 70.260,38€ anuals com a diputat
9 de desembre de 2020

Ruben Wagensberg, activista pro-immigració il·legal i diputat d'ERC al Parlament de Catalunya, ha visitat camps d’immigrants il·legals, d’Eko a Mòria, on s’hi ha infiltrat il·legalment
Redacció
El diputat que vol fer de Catalunya un “corredor humanitari” d’immigrants il·legals, Ruben Wagensberg (ERC), ha realitzat almenys 16 viatges internacionals amb diners públics, sota la premissa de promoure l’accés dels immigrants il·legals a la Unió Europea, des que fou escollit l’any 2017.
Sense entrar en el tema concret.
Perquè collons un diputat es pot petar tots els confinaments perimetrals i jo m'he de tancar dins el municipi i dins de Catalunya?
— Marçal (@marcalfernandez) December 7, 2020
La bicoca d'en Ruben
L’activista pro-immigració il·legal i fundador de Casa nostra, Casa vostra, ha viatjat recurrentment a indrets com Grècia, Itàlia, Bòsnia, Alemanya, Mèxic i ara a les Illes Canàries a costa dels diners dels contribuents, cobrant pel seu càrrec al Parlament de Catalunya 51.741’62 euros anuals més indemnització de 18.518’76 euros anuals. És a dir, 70.260,38 euros totals.
En tots els casos, els viatges de Wagensberg a través de camps d’immigrants il·legals on s’infiltra il·legalment, d’Eko a Mòria, han tractat d’exposar la immigració il·legal com una tragèdia de la que pretén que la Unió Europea se'n responsabilitzi.
I paral·lelament, malgrat el jou dels confinaments perimetrals que sotmet la vida social dels catalans, ha marxat amb vacances pagades cap a les Illes Canàries i, a més, ha denunciat falsament que els immigrants que hi han arribat no han comès cap delicte quan han entrat il·legalment, mentre que el vicepresident Pere Aragonès (ERC) —i company de partit— en vol importar 50 cap a Barcelona.
Els que us haurieu d’enfonsar sou tots vosaltres... ER miserables.
— MGC (@MGC83738978) December 7, 2020
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 698 lectors