Unió Europea: el Consell d'Europa retira la campanya de promoció del vel islàmic per la protesta ciutadana
8 de novembre de 2021

La campanya mostrava falsament dones felices de portar vel islàmic sota l'etiqueta #wecan4hrs, la qual ha causat gran polèmica a França i la denúncia de la submissió oberta als costums islamistes
Redacció
Finalment, el Consell d'Europa ha retirat la campanya de promoció del vel islàmic per la protesta ciutadana. Aquesta campanya pretenia normalitzar l'ús del vel islàmic al vell continent amb eslògans tipus "La bellesa està en la diversitat com la llibertat és al hijab" o bé "Celebra la diversitat i respecta el hijab".
Le Conseil de l'Europe a bien supprimé ses tweets relayant une campagne pro-hijab financée avec l'UE.
Mais la campagne est toujours en ligne sur son site.
La France doit poursuivre son geste et demander son retrait pur et simple.https://t.co/7Rdr3McKei pic.twitter.com/j92zfEKQKh
— Florence Bergeaud-Blackler (@FBBlackler) November 3, 2021
França en contra de l'islamisme
D'altra banda, la campanya mostrava falsament dones felices de portar vel islàmic sota l'etiqueta #wecan4hrs, la qual ha causat gran polèmica a França i la denúncia de la submissió oberta als costums islamistes per part de diferents càrrecs polítics francesos.
En aquest sentit, s'han recollit mostres de commoció per part de la ministra francesa per a la Joventut, Sarah El Hairy, abans d'assegurar que la campanya pro-islamisme és contrària els valors que defensa França per preconitzar el vel islàmic com a element identitari.
🔴 Campagne du Conseil de l'Europe sur le Hidjab
🗣️ @sarahelhairy : "C'est une campagne qui m'a énormément choquée (...) On souhaite un retrait total et la non-diffusion de cette campagne ni sur le site ni sur les réseaux sociaux"
➡️ #RTLMidi avec @abonfillon75 et @PascalPraud pic.twitter.com/n5zKpgbQOZ
— RTL France (@RTLFrance) November 3, 2021
L'islamisme, a ratlla
L'islamisme és l'enemic de la veritat, tal com ha escrit a Twitter l'intel·lectual i possible candidat a la presidència de França Éric Zemmour, que segons diferents sondejos podria ser el rival de Macron en una segona volta de les eleccions presidencials.
L'islam est l'ennemi de la liberté. Cette campagne est l'ennemie de la vérité. Elle promeut le voilement des européennes. C'est du djihad publicitaire financé par vos impôts. https://t.co/s2aMGK6uga
— Eric Zemmour (@ZemmourEric) November 2, 2021
Davant d'aquest enrenou, el Consell d'Europa ha decidit retirar la campanya i pensar una presentació millor del projecte, segons ha indicat.
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 845 lectors