TV3 pro-okupa i anti-propietat privada: Xavi Rossinyol (Planta Baixa) partidari que els Mossos facin objecció de consciència per no fer desnonaments

10 d'abril de 2022

TV3 pro-okupa i anti-propietat privada: Xavi Rossinyol (Planta Baixa) partidari que els Mossos facin objecció de consciència per no fer desnonaments

El programa televisiu sufragat a costa del contribuent s'ha posicionat per no acatar judicialment les resolucions judicials, assenyalantt que cap agent policial no ha fet ús de l'objecció de consciència per no fer desnonaments

 
Redacció

Dimecres passat, 6 d'abril de 2022, la televisió pública catalana, TV3, va emetre un missatge plenament pro-okupa i anti-propietat privada: Xavi Rossinyol (Planta Baixa) va posicionar-se sent partidari que els Mossos facin objecció de consciència per no fer desnonaments.

 
La promoció de les idees d'extrema esquerra a costa del contribuent

Tal com té acostumada l'audiència catalana, Planta Baixa ha assumit novament el discurs de l'extema esquerra. En aquest sentit, el programa co-dirigit per Ricard Ustrell i Xavi Rossinyol ha assenyalat que cap agent policial no ha fet ús de l'objecció de consciència a efectes de no fer desnonaments. Per tant, el programa televisiu sufragat a costa del contribuent s'ha posicionat per no acatar judicialment les resolucions judicials.

A tot això, el dia anterior, dimarts 5 d'abril de 2022, durant el transcurs del mateix programa, mentre el jutge va dictaminar una ordre de desnonament d'un immoble per protegir el dret a la propietat dels legítims propietaris, el periodista de carrer Andreu Merino (Planta Baixa) va pretendre confondre els teleespectadors no afirmant que els okupes eren a més immigrants il·legals.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 783 lectors

Meme