TV3 encarrega a la productora Ottokar un documental sobre Pere Aragonès (ERC) que costa 71.756’50 euros per promocionar la seva imatge pública

22 de juliol de 2021

TV3 encarrega a la productora Ottokar un documental sobre Pere Aragonès (ERC) que costa 71.756’50 euros per promocionar la seva imatge pública

El documental ‘Pere Aragonès, el president més jove’ no va més enllà d’anècdotes buides que tracta de falcar a la societat catalana un president de la Generalitat que no ha fet encara res

 
Redacció

Dimarts, 21 de juliol de 2021, es va retransmetre en horari de màxima audiència a TV3 el documental Pere Aragonès, el president més jove. Un metratge que, amb un cost de 71.756’50 euros i encarregat per la CCMA a Ottokar Editora Audiovisual tan sols cinc dies després de la seva investidura, promociona la imatge pública de Pere Aragonès (ERC), sense arribar a aprofundir en cap proposta política —ni tret humà destacable― i amb una absència absoluta de punts de vista crítics amb el president.

 
Promoció dels terminals del règim processista

Tanmateix, crida l’atenció que mitjans subvencionats per la Generalitat, com Nació Digital, hagin qualificat el documental de “treball periodístic rigorós”, malgrat que aquest se centra en anècdotes buides en una mena de prisma que tracta de falcar a la societat catalana un president de la Generalitat que no ha fet encara res.

Com a exemple, Aragonès (ERC) es presenta com a fill generacional de les polítiques culturals de Jordi Pujol, però no fa cap aportació per defensar el català malgrat reconèixer-ne el declivi, mentre resta immutable quan escolta la cançó introductòria de Bola de Drac.

 
La televisió pública al servei de la propaganda presidencial

Segons Josep Morell, co-director del documental entrevistat el passat 15 de juliol a Els matins de TV3, l’objecte del documental era explicar qui són els que ens han de governar, malgrat que el metratge no passa de lloar l’edat i la trajectòria d’Aragonès (ERC), de 38 anys d’edat, 22 dels quals dedicats a la política.

Definitivament, i a banda d’un fracàs en narrativa i contingut audiovisuals, un documental nodrit amb diners públics que no és més que pura i fútil propaganda en un intent fallit perquè els catalans comprin al primer soci del Club Súper 3 en arribar a la presidència.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 705 lectors

Meme