Torrent (ERC) contra les cordes a 'FAQS' (TV3): Cuadrado (La Vanguardia) i Orriols (Ara) posen en evidència el processisme
18 de gener de 2021

El president del Parlament de Catalunya no es vol rebaixar el sou mentre defensa el victimisme culpant l’Estat espanyol dels fracassos de la Generalitat en la gestió de la pandèmia
Redacció
Dissabte, 16 de gener de 2021, durant una entrevista a FAQS – Preguntes freqüents (TV3) amb Cristina Puig, les periodistes Susana Cuadrado, de La Vanguardia, i Núria Orriols, de l’Ara, van exercir el periodisme amb Roger Torrent (ERC), president del Parlament de Catalunya.
Qui segueix justificant l’ajornament de les eleccions al 30 de maig, malgrat les aglomeracions al transport públic i l’espai desert del comerç la restauració, com una via per a “garantir la seguretat i la salut de la ciutadania”.
Es pot dir ja que @rogertorrent ha estat el PITJOR President del Parlament? https://t.co/qFpvojhOZS
— Mont-serrat Grané 🎗#NoSurrender (@MontserratGA) January 16, 2021
2020, un “fracàs organitzatiu, legislatiu i polític”
Durant les preguntes dels periodistes, Cuadrado (La Vanguardia) va qüestionar la gestió del Govern qualificant les eleccions, rumiades a l’octubre de 2020, d’un “fracàs organitzatiu, legislatiu i polític” que han abocat Catalunya “a una paràlisi d’una legislatura” que ERC “va donar per esgotada fa un any”.
En ser preguntat sobre els sous quantiosos i immutables dels diputats i del mateix president del Parlament, 165.000 euros anuals, Torrent (ERC) es va limitar a esquivar la pregunta culpant l’Estat espanyol reivindicant els ajuts escassos de la Generalitat als autònoms i els treballadors catalans, tot defensant la proposta —desestimada o poc estesa— de destinar el percentatge de les dietes a entitats sociosanitàries.
Un xarrameca caradura i res més es el q es aquest paio. I ERC un frau q s'han cagat a les calces i volen seguir xupant de la teta.
— gabramon (@gabramon) January 16, 2021
El victimisme i les contradiccions d’ERC
En l’àmbit independentista, Orriols (Ara) va criticar l’estratègia d’ERC per a superar el 50% dels vots processistes que, segons el mateix Torrent (ERC) malgrat que afirmés el contrari fa tres anys i fent propaganda del llibre d’Oriol Junqueras (ERC) i Marta Rovira (ERC), forma part d’una “nova correlació de forces” amb què “forçar” l’Estat espanyol a concedir la independència a Catalunya.
Davant les preguntes d’Orriols, Torrent (ERC) justifica la negligència en el frau independentista sota el temor a l’assot legal de l’Estat, ploriquejant amb victimisme esmentant els processistes fugats o que es van lliurar a la justícia espanyola. Tot exculpant la Generalitat de la gestió de la pandèmia i dirigint-ne la culpa a l’Estat espanyol.
Anomenar president del parlament a un mindungui que ni escolta ni vol saber del mandat del poble que té sobre la taula de fa més de 3 anys és com a una vergonya i inacceptable.
Aquesta desgràcia q belluga és un okupa, per tant un lladre a la casa dels catalans. https://t.co/LMe6qXzxwG
— Àngels Montserrat (@amontserratb) January 17, 2021
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 705 lectors