The New York Times encobreix el comunisme xinès contra Hong Kong
4 d'octubre de 2020

El diari de l'esquerra global NYT publica un article d’opinió d’una legisladora comunista xinesa elogiant la repressió a Hong Kong com a part de la Xina
Redacció
Una legisladora a favor del règim autoritari del Partit Comunista de la Xina, Ip “Regina” Lau Suk-yee, afirma que, “agradi o no” als “governs estrangers”, la trepitjada “Hong Kong és part de la Xina” en un article d’opinió publicat i promogut per The New York Times.
Al parer de la legisladora, i aleshores del diari de l'esquerra global, “la integració progressiva de la ciutat a la Xina és inevitable” a causa de la mida i la “dependència econòmica de Hong Kong amb el continent”.
"Foreign governments should not benchmark what happens in Hong Kong against standards that prevail in Western countries," writes Regina Ip. "They should benchmark Hong Kong against the rest of China." https://t.co/DDV7OnQeSD
— New York Times Opinion (@nytopinion) October 1, 2020
Què ha passat?
El passat 30 de juny de 2020, la Xina va imposar una Llei de Seguretat Nacional inconstitucional mitjançant la qual va amputar l’autonomia limitada de Hong Kong que li permetia dur a terme la política “d’un país, dos sistemes” establerta el 1997.
Sota la bota de la llei del Partit Comunista de la Xina, els hongkonguesos pro-democràcia s’enfronten a un mínim de deu anys de presó per “subversió del poder estatal”. Incloent la connivència amb un govern estranger, la secessió i el terrorisme.
La defensa del règim comunista
Les protestes a Hong Kong contra la proposta d’una llei que permetria l’extradició dels hongkonguesos a la Xina, violant la política “d’un país, dos sistemes”, prossegueixen després d’un any. Fins ara, la policia ha arrestat brutalment desenes de manifestants que van des dels 13 als 70 anys.
Malgrat la violència, que ha inclòs pallisses públiques tant per part de la policia com de pinxos no identificats, Ip va elogiar l’aprovació de la llei per haver dut —a parer seu— pau a Hong Kong esclafant “el descontent cap a la nostra pàtria”.
Pel que fa a The New York Times i sent la veu del comunisme a la premsa del món lliure, el diari recentment ha publicat, per part del columnista Nicholas Kristof, reportatges que apaivaguen i disfressen la dictadura de Corea del Nord. Així com, en un altre article d’opinió, va afirmar que el socialisme va millorar la vida sexual de les dones que va oprimir a l’era soviètica.
Opinion: Why women had better sex under socialismhttps://t.co/cis6jQLgDs
— The New York Times (@nytimes) August 13, 2017
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 698 lectors