Ruben Wagensberg (ERC) fa una crida massiva a contractar immigrants il·legals

7 de setembre de 2020

Ruben Wagensberg (ERC) fa una crida massiva a contractar immigrants il·legals

Una subvenció de la Generalitat per regalar la ciutadania: 2.685€ per cada particular que contracti un immigrant il·legal

 
Redacció

Ruben Wagensberg, activista pro-immigració il·legal i diputat al Parlament de Catalunya per ERC, fa una crida als catalans perquè contractin immigrants il·legals mitjançant una subvenció de 2.685 euros de la Generalitat abans del termini de les sol·licituds, el proper 10 de setembre. La mesura, “pionera a Europa” segons Wagensberg i a càrrec del Departament de Treball de Chakir El Homrani, té com a objectiu regalar la ciutadania als immigrants il·legals que siguin contractats durant un any com a cuidadors de la llar subvencionant les quotes de la Seguretat Social dels qui no n’hagin estat donats d’alta.

Una despesa d’un total d'1,4 milions d’euros per gairebé 1.000 immigrants il·legals que treballen il·lícitament en les cures de la llar, car un dels requisits és presentar “un contracte de feina que garanteixi una activitat continuada mínim d’un any”. Tot amb l’estimació d’una caiguda de més del 10% del PIB de Catalunya i amb el 12,78% de catalans a l’atur segons l’Idescat. Dades que no sembla concebre Wagensberg, qui ja el 2019, durant una entrevista a La vida moderna de la cadena SER, al·legava des d’ERC estar perillosament “a favor de totes les portes obertes, fronteres obertes, immigració amunt i avall, on vulguin”.

 
Un “corredor humanitari” pels immigrants il·legals finançat per la Generalitat

Contradictòriament, el març de 2019 Ruben Wagensberg va fer una proposta al president de la Generalitat, Quim Torra, per deixar d’emprar la immigració com a estratègia electoral. Activitat, tot i així, que ERC ha dut a terme seguidament i obtenint com a resultat la presència al Parlament de la marroquina Najat Driouech com a diputada, qui malgrat titllar VOX de partit masclista vesteix hijab, o l’algerià Omar Noumri a l’alcaldia de Castelló de Farfanya (Lleida), qui exigeix “zones d’enterrament musulmà” a Catalunya.

Wagensberg també va acompanyar Torra a l’Escola Massana de Barcelona el 2018 on, entre d’altres, una trentena d’immigrants clamaven per obtenir la ciutadania sense necessitat de contracte de treball, així com una garantia d’empadronament “sense restriccions”. Aquest acte presidencial, i del qual molts dels immigrants il·legals tancats a l’escola van mostrar-se “satisfets”, va ser un dels primers actes oficials de Quim Torra com a president de la Generalitat. Tot coordinat per un activista anti-català d’ERC que, d’acord amb una entrevista a El Crític, li costa veure’s “en algunes manifestacions independentistes plenes de banderes” i que pretén “treballar perquè la Generalitat financi un corredor humanitari” pels immigrants il·legals.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 705 lectors

Meme