Natàlia Esteve, ex-vicepresidenta de l’ANC, revela que Jordi Sànchez (JxCat i ex-president de l'ANC) va fer tot el possible per evitar la independència durant l'octubre del 2017

15 de juny de 2021

Natàlia Esteve, ex-vicepresidenta de l’ANC, revela que Jordi Sànchez (JxCat i ex-president de l'ANC) va fer tot el possible per evitar la independència durant l'octubre del 2017

Segons Natàlia Esteve, tant Jordi Sánchez (JxCat) com altres figures rellevants del processisme van ser sempre reticents al referèndum, motiu pel qual van utilitzar-lo com a moneda de canvi per forçar la negociació amb l’Estat espanyol

 
Redacció

Després de reconèixer que l’1-O fou només una estratègia per forçar la negociació amb l’Estat espanyol, l’ex-vicepresidenta de l’ANC, Natàlia Esteve, ha revelat el frau del secretari general Jordi Sànchez (JxCat) en la política catalana, el qual, en un article publicat a El Món, titlla de manipulador, indecís, poruc i maltractador psicològic.

De fet, segons Esteve, Sànchez (JxCat) i d’altres van ser en tot moment reticents al referèndum del Primer d'Octubre i van fer tot el possible per mantenir la unitat d’Espanya a efectes d'impedir la independència, els quals van ser nomenats i actualment mantinguts pel mateix Govern de la Generalitat de Catalunya.

 
Demanen la dimissió de Sánchez (JxCat)

En aquest sentit, Reagrupament —partit que es va presentar amb Junts per Catalunya a les eleccions del 14-F d'enguany— exigeix la dimissió immediata de Sànchez (JxCat) en conèixer la realitat tàctica rere l'octubre de 2017.

Paral·lelament, Reagrupament, formació en la qual hi milita l'ex-president Quim Torra (JxCat), ha recordat que l’únic camí viable per assolir la independència és mitjançant la DUI mentre el processisme la refusa.

 
Qui i com va finançar Jordi Sánchez entre 2015 i 2017?

A més, Jordi Sánchez (JxCat) també està sota sospita pel sou percebut entre el 2015 i el 2017, el qual va ser presumptament finançat des de la Fundació La Caixa dirigida aleshores per Jaume Giró, actual conseller d’Economia i Hisenda.

Al seu torn, el càrrec al qual Giró ha estat nomenat —per Pere Aragonès (ERC)— l'hauria assolit gràcies al secretari general de JxCat, Jordi Sánchez, amb una injecció total de 250.000 euros a l’Observatori dels Drets de la UPF que aquest últim encapçalava.

És a dir, podríem estar front a un cas de porta giratòria concedida a Sánchez (JxCat) en què va ser emplaçat a l'Observatori dels Drets de la UPF tan bon punt va deixar de ser adjunt general al Síndic de Greuges i iniciar, en paral·lel, la seva etapa no remunerada al capdavant de l’ANC.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 843 lectors

Meme