Nacions Unides: l'ONU incorpora la República Islàmica de l’Iran a la Comissió de la Condició Jurídica i Social de la Dona

25 d'abril de 2021

Nacions Unides: l'ONU incorpora la República Islàmica de l’Iran a la Comissió de la Condició Jurídica i Social de la Dona

Segons Hillel Neuer, director d'UN Watch, l’elecció del règim fonamentalista islàmic de l’Iran per promoure la igualtat de gènere, absurda i moralment reprovable, exposa que, al parer de l’ONU, els drets de les dones es poden vendre a canvi d’acords polítics secrets

 
Redacció

Dimarts, 20 d'abril de 2021, en una clara mostra de com l’islamo-esquerranisme es filtra fins i tot en un òrgan intergovernamental, Nacions Unides va escollir l’Iran per a formar part durant 4 anys de la seva Comissió de la Condició Jurídica i Social de la Dona en una votació al Consell Econòmic i Social (ECOSOC) de l’ONU que va causar un fort rebombori entre els activistes dels Drets Humans.

 
La teocràcia iraniana guanya la partida a la democràcia liberal

Segons Hillel Neuer, director executiu d'UN Watch, organisme que ha demanat als EUA i als Estats membres de la Unió Europea que condemnin l’elecció, escollir la República Islàmica de l’Iran per a protegir els drets de les dones és com convertir un piròman en el cap de bombers de la ciutat. Considerant que l’elecció, absurda i moralment reprovable, és també un dia negre pels drets de les dones i per tots els drets humans. Malgrat el secretisme de les votacions, UN Watch ha pogut esbrinar que almenys hi ha votat en favor 4 de les 15 democràcies de la UE i del Grup Occidental a l’ECOSOC.

En contrast amb l’opressió i persecució oberta contra les dones de l’Iran, Neuer expressa que l’ONU ha enviat el missatge que els drets de les dones es poden vendre a canvi d’acords polítics secrets. Un règim islamista que, encapçalat per l’aiatol·là Ali Khamenei i a costa del tic d’autoinculpació occidental vers la resta de cultures, ha aconseguit amb 43 vots incorporar-se en la —ja dubtosa— promoció de la igualtat de gènere de l’ONU.

Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 845 lectors

Meme