Nabila El Morani Zahid (ERC) defensa el vel islàmic perquè Al·là demana que les dones es tapin
23 d'abril de 2021

Endollada a l’Ajuntament d’Artés (Bages) per l’actual alcalde, Enric Forcada (ERC), Nabila El Morani Zahid (ERC), immigrant marroquí, admet que no en té ni un borrall de política però bé que dirigeix tres àrees: Igualtat, Cooperació i Solidaritat, Ciutadania i Immigració i Prevenció de Riscos Laborals
Redacció
Reafirmant la política identitària del partit presidit per Oriol Junqueras (ERC) i l’encobriment de la subjugació a la dona que mana l’islam, la regidora d’origen marroquí d’Artés (Bages), Nabila El Morani Zahid (ERC), durant una entrevista amb Regió7, va denunciar l’estigma cultural de la indumentària islàmica a Occident defensant que cap home dicta les dones musulmanes vestir el vel islàmic, però afirmant alhora que Al·là demana que les dones es tapin.
Volem les dones lliures. Fora imposicions religioses medievals!! En una societat de persones lliures, no hi cap, la diferenciació de vestir, com si fos un uniforme, per raó de sexe i motius religioso-culturals ancestrals i misogens. Digem no! https://t.co/QqLSN21yqZ
— Miqueldefabreg1 (@Miqueldefabreg2) April 11, 2021
Eixamplar la base amb immigrants sense experiència laboral
Endollada per l’actual alcalde d’Artés, Enric Forcada (ERC), qui la va incorporar com a sisè nom de llista a fi de justificar que vivim en una societat diversa, amb una experiència laboral limitada a l’àmbit de la neteja, admet que no en té ni un borrall de política però bé que dirigeix tres àrees: Igualtat, Cooperació i Solidaritat, Ciutadania i Immigració i Prevenció de Riscos Laborals.
Quant a la integració i respecte la seva experiència com a immigrant arribada a Manresa l’any 2006, El Morani (ERC) expressa vers aquells qui refusen la immigració que un cop parles amb ells català et respecten, fet pel qual recomana els immigrants fer classes tant de català com de castellà. Tot i així, s'adscriu a les proclames d’ERC per exigir regalar la ciutadania als immigrants il·legals.
La Nabila, regidora nostra, fent d’altaveu. #RegularitzacióJa #RegularizaciónYa https://t.co/Q5YyRUlqID
— Esquerra Artés (@ERC_Artes) April 13, 2020
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 699 lectors