Lleida: detingut un immigrant algerià per atacar dos catalans a ganivetades

14 de gener de 2021

Lleida: detingut un immigrant algerià per atacar dos catalans a ganivetades

Segons el Departament de Justícia, els immigrants algerians representen un 3’3% de la població penitenciària, amb 131 empresonats

 
Redacció

Ahir, la Guàrdia Urbana de Lleida, municipi amb un 18’74% d’immigració segons l’Idescat, va detenir un immigrant d’origen algerià per haver tractat d’apunyalar dues persones durant una discussió del passat dissabte al carrer del Nord, causant diversos talls a la cara a una de les víctimes i el trencament de tres metacarps de la mà esquerra a l’altra.

 
Quants algerians hi ha a Catalunya?

Com ha exposat el recuperat perfil de Helpers [BCN], seguint les dades obertes del Departament de Justícia de la Generalitat, els immigrants algerians representen un 3’3% de la població penitenciària, amb 131 empresonats, malgrat representar tan sols el 0’78% de la població catalana.

A Lleida, segons l’Idescat, els algerians representen el 5’48% de la població immigrant, que encapçalen la nacionalitat marroquina amb un 21’38% seguida de la nacionalitat romanesa amb un 20’60%.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Pots fer servir tags i atributs HTML:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 699 lectors

Meme