L'Hospitalet del Llobregat: detinguts dos immigrants xilens, de 31 i 37 anys, per robar a l'interior d'una furgoneta de paqueteria

29 de desembre de 2021

L'Hospitalet del Llobregat: detinguts dos immigrants xilens, de 31 i 37 anys, per robar a l'interior d'una furgoneta de paqueteria

Els agents policials es van apropar a la furgoneta i van observar que la porta corredora de la mateixa, plena de paquets, havia estat forçada i immediatament van aturar els dos individus de nacionalitat xilena

 
Redacció

Divendres passat, vigília de Nadal, a l'Hospitalet del Llobregat es van ser detinguts dos immigrants xilens, de 31 i 37 anys, per robar a l'interior d'una furgoneta de paqueteria.

 
D'on són els delinqüents?

Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra del Grup de Delinqüència Urbana de la comissaria de l’Hospitalet de Llobregat van detenir, el divendres passat, 24 de desembre, dos immigrants de nacionalitat xilena, de 31 i 37 anys i residents a Barcelona, com a presumptes autors d’un robatori amb força a interior de vehicle.

 
Com es va produir la detenció dels lladres i immigrants xilens?

Els fets van succeir el mateix dia, cap a les nou del matí, quan els agents de la comissaria de l’Hospitalet de Llobregat, que estaven fent un patrullatge preventiu, van observar dos individus manipulant el pany d’una furgoneta de repartiment estacionada al carrer.

Els dos individus, un d’ells amb una armilla reflectant com si fos un repartidor, en adonar-se’n de la presència policial van abandonar el lloc i van entrar en una botiga d’alimentació molt propera.

Els agents es van apropar a la mateixa i van observar que la porta corredora de la furgoneta, plena de paquets, havia estat forçada i immediatament van aturar els dos individus. Durant l’escorcoll, els agents van localitzar l’armilla amagada a l’interior dels pantalons i una bossa petita, de plàstic, amb tres tornavisos, entre altres objectes, que havien utilitzat per forçar la furgoneta.

 
Mesures penals

Davant del seu discurs incoherent i les evidències, finalment, els agents policials els van detenir com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força.

Els arrestats, amb 47 antecedents policials, van passar a disposició judicial i el jutge instructor va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Pots fer servir tags i atributs HTML:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 695 lectors

Meme