L'Hospitalet del Llobregat: detinguts dos immigrants xilens, de 31 i 37 anys, per robar a l'interior d'una furgoneta de paqueteria
29 de desembre de 2021

Els agents policials es van apropar a la furgoneta i van observar que la porta corredora de la mateixa, plena de paquets, havia estat forçada i immediatament van aturar els dos individus de nacionalitat xilena
Redacció
Divendres passat, vigília de Nadal, a l'Hospitalet del Llobregat es van ser detinguts dos immigrants xilens, de 31 i 37 anys, per robar a l'interior d'una furgoneta de paqueteria.
Només 31 antecedents??? Doncs res, uns quants mesos més lliures que acabin d'omplir el cartronet amb 200 segells que dona accés a pis i paga
— Carmeta Gata Parda (@trastomina) December 29, 2021
D'on són els delinqüents?
Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra del Grup de Delinqüència Urbana de la comissaria de l’Hospitalet de Llobregat van detenir, el divendres passat, 24 de desembre, dos immigrants de nacionalitat xilena, de 31 i 37 anys i residents a Barcelona, com a presumptes autors d’un robatori amb força a interior de vehicle.
🚨 Barcelona: els @Mossos d'Esquadra detenen 12 joves de nacionalitat espanyola i russa com a presumptes autors d’un robatori violent i lesions a tres menors al barri del Poblenouhttps://t.co/VNBq1qWD2A
— La Santa Espina (@santaespinacat) November 17, 2021
Com es va produir la detenció dels lladres i immigrants xilens?
Els fets van succeir el mateix dia, cap a les nou del matí, quan els agents de la comissaria de l’Hospitalet de Llobregat, que estaven fent un patrullatge preventiu, van observar dos individus manipulant el pany d’una furgoneta de repartiment estacionada al carrer.
🚨 Tarragona: detinguts dos romanesos de 25 i 26 anys respectivament per temptativa de robatori amb violència i contra la seguretat viàriahttps://t.co/lXS9VoNHxg
— La Santa Espina (@santaespinacat) November 22, 2021
Els dos individus, un d’ells amb una armilla reflectant com si fos un repartidor, en adonar-se’n de la presència policial van abandonar el lloc i van entrar en una botiga d’alimentació molt propera.
Els agents es van apropar a la mateixa i van observar que la porta corredora de la furgoneta, plena de paquets, havia estat forçada i immediatament van aturar els dos individus. Durant l’escorcoll, els agents van localitzar l’armilla amagada a l’interior dels pantalons i una bossa petita, de plàstic, amb tres tornavisos, entre altres objectes, que havien utilitzat per forçar la furgoneta.
🚨 Horta (Barcelona): detinguts cinc dominicans menors d'edat i un espanyol major d'edat per apunyalar un jove en un robatori al carrer Lisboahttps://t.co/ZvifSjEgvQ
— La Santa Espina (@santaespinacat) September 21, 2021
Mesures penals
Davant del seu discurs incoherent i les evidències, finalment, els agents policials els van detenir com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força.
🚨 L'Hospitalet de Llobregat: la fiscalia demana dos anys i mig de presó per un presumpte delicte de robatori comès pel raper marroquí Moradhttps://t.co/KRNy20sZkq
— La Santa Espina (@santaespinacat) September 10, 2021
Els arrestats, amb 47 antecedents policials, van passar a disposició judicial i el jutge instructor va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
🚔 Catalunya: el lloc amb més risc de patir un robatori a la llar de tot l'Estat espanyolhttps://t.co/DZFIEzsn3b
— La Santa Espina (@santaespinacat) July 11, 2021
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 783 lectors