La consellera d'Acció Exterior, Victòria Alsina (JxCat), desautoritza la resolució d'ERC, CUP, Comuns i PSC pro-islamisme palestí: la posició del govern i la població catalana és favorable a l'Estat d'Israel

25 de setembre de 2022

La consellera d'Acció Exterior, Victòria Alsina (JxCat), desautoritza la resolució d'ERC, CUP, Comuns i PSC pro-islamisme palestí: la posició del govern i la població catalana és favorable a l'Estat d'Israel

Alsina (JxCat) ha manifestat que quan es va aprovar la resolució va trucar a l'ambaixadora d'Israel a l'Estat espanyol per traslladar-li que aquell no era el posicionament del Govern presidit per Aragonès (ERC)

 
Redacció

Dijous passat, 22 de setembre de 2022, la consellera d'Acció Exterior, Victòria Alsina (JxCat), va desautoritzar la resolució d'ERC, CUP, Comuns i PSC pro-islamisme palestí: la posició del govern i la població catalana és favorable a l'Estat d'Israel.

 
Sionisme és democràcia, islamisme és barbàrie

La consellera d'Acció Exterior, Victòria Alsina (JxCat), ha desautorizat en directe al mitjà israelià i24 News que la resolució del Parlament en què es defensa el règim pro-islamista palestí i defensa, per tant, l'Estat d'Israel, el qual manté a ratlla l'islamisme en els territoris palestins.

En aquest sentit, Alsina (JxCat) menysté la resolució pro-islamisme palestí que va rebre els vots a favor d'ERC, CUP, Comuns i PSC, però no de JxCat, partit processista del qual forma part la consellera, que hi va votar en contra. Així mateix, la consellera d'Acció Exterior enten que el Govern de Pere Aragonès (ERC) s'ha desvinculat de la resolució afirmant que "No és en absolut la posició del Govern ni de la població catalana".

A més, Alsina (JxCat) ha manifestat que quan es va aprovar la resolució va trucar a l'ambaixadora d'Israel a l'Estat espanyol per traslladar-li que aquell no era el posicionament del Govern presidit per Aragonès (ERC).
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 783 lectors

Meme