Irlanda: el president laborista irlandès Michael D. Higgins vincula la massacre de 50 catòlics a Nigèria amb el canvi climàtic, ignorant a posta l'islamisme al país africà

11 de juny de 2022

Irlanda: el president laborista irlandès Michael D. Higgins vincula la massacre de 50 catòlics a Nigèria amb el canvi climàtic, ignorant a posta l'islamisme al país africà

Des de l'esquerra irlandesa s'omet que el terrorisme islamista és present a la regió africana de la mà de Boko Haram, facció terrorista vinculada a Estat Islàmic i grup extremadament actiu a Nigèria

 
Redacció

Diumenge passat, 5 de juny de 2022, a Irlanda, el president laborista irlandès Michael D. Higgins va vincular la massacre de 50 catòlics a Nigèria amb el canvi climàtic, ignorant a posta l'islamisme al país africà.

 
L'esquerra amaga la veritat a consciència i s'inventa la realitat

Michael D. Higgins, el president laborista d'Irlanda, sembla haver relacionat un recent tiroteig massiu a Nigèria amb els efectes del canvi climàtic a la regió. Almenys 50 catòlics van ser massacrats diumenge passat després que els homes armats van obrir el foc contra els fidels que celebraven la missa de Pentecosta a l'església catòlica de Sant Francesc, situada a la ciutat d'Owo. Encara es desconeix qui és exactament el responsable de la massacre, tot i que contextualment sembla probable que els pistolers siguin islamistes.


No obstant això, en un comunicat publicat sobre la massacre dimarts, Higgins ha pretès relacionar l'assassinat massiu amb el canvi climàtic a la regió africana, dedicant tres dels quatre paràgrafs de la seva declaració escrita a parlar del tema.


 
La urpa islamista ataca la cristiandat mentre l'esquerra fa la vista grossa

Mentrestant, el tema del terrorisme islàmic radical no va ser esmentat pel president laborista irlandès ni una sola vegada, malgrat que Boko Haram, vinculat a Estat Islàmic, és un grup terrorista islamista extremadament actiu a Nigèria.

D'altra banda, Higgins insisteix que aquests assassinats s'han produït per la negligència dels problemes de seguretat alimentària a l'Àfrica, i que actualment som a un punt de crisi que ara està tenint efectes interns i regionals basats en les lluites, insistint al seu torn que les morts dels feligresos catòlics han estat infligides per les conseqüències del canvi climàtic en comptes pel totalitarisme islamista a Nigèria.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 843 lectors

Meme