Igualada: la Fiscalia demana presó per a quatre individus, dos immigrants marroquins i dos autòctons, per una baralla a la discoteca Sokko el 2017

27 d'agost de 2021

Igualada: la Fiscalia demana presó per a quatre individus, dos immigrants marroquins i dos autòctons, per una baralla a la discoteca Sokko el 2017

A l'espera del judici amb pena de presó, els agressors d’origen marroquí hauran d’indemnitzar amb un 8.745’22 euros un dels agredits mentre els implicats autòctons hauran d’indemnitzar un dels immigrants amb 10.062 euros

 
Redacció

Quatre anys després, la fiscalia finalment ha demanat entre 2 i 4 anys de presó per a quatre individus, dos dels quals immigrants d’origen marroquí i els altres autòctons per una baralla del novembre del 2017 davant la discoteca Sokko d’Igualada, municipi amb un 13% d’immigració segons l’Idescat. Com bé publica Regió7, la resolució ha conclòs amb penes diferents pels implicats segons el grau d’implicació i conseqüències en els fets.

 
Mesures penals

D’una banda, els immigrants marroquins hauran d’indemnitzar amb 8.745’22 euros un dels autòctons agredits, el qual van atacar amb una navalla alhora que colpejaven a ambdós a cops de puny i objectes.

D’altra banda, el ministeri fiscal demana 5 anys de presó pels joves autòctons, així com una multa de 15 euros diaris durant dos mesos i una indemnització de 10.062 euros per les lesions causades a un dels marroquins.

Tot això, però, mentre s’espera assolir la pena de presó per cadascun dels implicats en el judici a celebrar el proper 21 de setembre a l’Audiència Provincial de Barcelona.

 
Els delictes de lesions a l'Anoia, en augment

Segons el Mapa Delinqüencial, l’Àrea Bàsica Policial (ABP) de l’Anoia, on pertany Igualada, va experimentar un augment del 20% dels delictes de lesions entre els primers trimestre del 2018 i el 2019 —passant de 54 a 65 casos registrats, descendint de 282 a 255, respectivament, pel que fa al registre anual. Tanmateix, l’ABP de l’Anoia ha registrat un total de 47 delictes de lesions durant els primers tres mesos d’enguany.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 785 lectors

Meme