EUA: Elon Musk fa l'esforç de comprar Twitter per recuperar la llibertat d'expressió a la xarxa social i Joe Biden respon creant un ministeri orwellià per controlar l'opinió pública
30 d'abril de 2022

La portaveu de la Casa Blanca demòcrata, Jen Psaki, al·lega que la creació del ministeri de la veritat ha de servir per 'combatre una sèrie de desinformació' com la derivada del virus xinès o les eleccions presidencials
Redacció
Aquesta setmana, concretament dilluns 25 d'abril de 2022, als EUA, Elon Musk va fer l'esforç de comprar Twitter per recuperar la llibertat d'expressió a la xarxa social i abans-d'ahir, dijous 28 d'abril de 2022, Joe Biden ha respost creant un ministeri orwellià per controlar l'opinió pública.
Meet the Biden DHS national head of censorship, America. Please DO NOT RT this video as it may upset your new internet overlords pic.twitter.com/FoEKlEmziH
— Jack Posobiec 🇺🇸 (@JackPosobiec) April 29, 2022
Els demòcrates odien no poder intervenir, també i sobretot en el pensament individual
El president demòcrata Joe Biden i la seva administració han fet un anunci que ha espantat molts defensors de la llibertat d'expressió, i va passar pocs dies després que Elon Musk comprés la plataforma de Twitter en un esforç per recuperar la llibertat d'expressió.
The Administration that activated the FBI against parents at school board meetings now has created a government Disinformation Board to monitor all Americans’ speech. It’s a disgrace. Joe Biden & Secretary Mayorkas: dissolve this monstrosity immediately pic.twitter.com/hSnMpREizI
— Josh Hawley (@HawleyMO) April 28, 2022
En aquest sentit, el secretari de Seguretat Nacional, Alejandro Mayorkas, ha declarat que l'administració demòcrata ha creat una Junta de Governació de la Desinformació —altrament anomenat ministeri orwellià per controlar l'opinió pública— per 'lluitar contra la desinformació en línia' i va dir que estarà dirigida pel subsecretari de Política Rob Silvers i la consellera general adjunta principal Jennifer Gaskill, segons va informar Fox News.
Now that the Biden regime has a Ministry of Truth, what’s next?
Re-education camps?
— Rep. Marjorie Taylor Greene (@RepMTG) April 29, 2022
Musk, defensor de la llibertat d'expressió costi el que costi
Al seu torn, en el transcurs d'una conferència de premsa, la secretària de premsa demòcrata de la Casa Blanca, Jen Psaki, va dir que l'administració Biden fa costat a l'ocurrència censora del nou ens contra Musk. De fet, el secretari Mayorkas va dir que part de la seva intenció era abordar la desinformació a les comunitats hispàniques, especialment.
Psaki seems very excited about Biden's new Ministry of Truth while simultaneously sounding completely clueless about everything pic.twitter.com/B9p9nRjKz1
— Benny Johnson (@bennyjohnson) April 28, 2022
Psaki, d'altra banda, al·lega que la creació del ministeri de la veritat ha de servir per 'combatre una sèrie de desinformació' com per exemple amb la derivada del virus xinès, el Covid-19, o també respecte d'opinions relatives a les eleccions presidencials i l'elegibilitat dels càrrecs electes.
Discomforting
— Elon Musk (@elonmusk) April 28, 2022
No en va, molts usuaris a Twitter es qüestionen com i qui serà escollit per formar part d'aquesta junta censora, com i per què ha de supervisar la llibertat d'expressió de tercers, i si en cas de confirmar-se informació errònia —com s'ha demostrat en el cas de la documentació al portàtil de Hunter Biden— es demanarà disculpes per haver acusat falsament que era 'producte de campanya de Trump'.
Adolf Hitler had a Ministry of Truth.
Joseph Goebbels had a Ministry of Truth.
Joseph Stalin had a Ministry of Truth.
Joseph Biden has a Ministry of Truth.
— Errol Webber (@ErrolWebber) April 28, 2022
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 845 lectors