EUA: Biden pretén regalar la ciutadania nord-americana a més de 40 milions d’immigrants il·legals

23 de gener de 2021

EUA: Biden pretén regalar la ciutadania nord-americana a més de 40 milions d’immigrants il·legals

El Partit Demòcrata també estudia la possibilitat de reduir les deportacions i agilitzar l’obtenció de la ciutadania per a treballadors essencials il·legals

 
Redacció

Segons declaracions de diversos funcionaris anònims al Washington Post, el president dels EUA, Joe Biden, regalarà la ciutadania nord-americana a tots els immigrants il·legals que puguin acreditar haver estat als EUA des de l’1 de gener de 2021.

 
Quants immigants il·legals hi ha als EUA?

Mentre l'esquerra nord-americana ha normalitzat en el debat públic unes dades sobre la població immigrant —il·legal o no— als EUA, situant-la sobre els 11 milions, l'escriptora conservadora Ann Coulter ja insistia el 2015 que almenys 30 milions d'immigrants legals i il·legals n'eren residents.

Això no obstant, la realitat supera tots els pronòstics: un informe del Pew Research Center, de l'agost del 2020, detalla que als EUA hi viuen més de 40 milions d'immigrants legals i il·legals.

 
Què pretén Biden?

Així, el projecte de llei de Biden permetria als immigrants passar del permís de residència a la ciutadania en 8 anys, en lloc de l’impàs de 13 anys que estableix de marge entre ambdós documents la legislació actual.

Segons Los Angeles Times, el Partit Demòcrata també estudia la possibilitat de reduir les deportacions i agilitzar l’obtenció de la ciutadania per a treballadors essencials il·legals.

 
El Brexit, la protecció del Regne Unit contra la immigració il·legal

A Europa, la immigració massiva està resultant un problema no només per a Catalunya, sinó també pel Regne Unit, fet que ha dut al líder del partit Reform UK (antic Brexit Party), Nigel Farage, a exigir endurir el control contra la immigració que ha de disposar el Brexit efectiu.

D'aquesta manera, segons un informe de l’Europol, s’han registrat almenys 15.000 intents d’immigrants il·legals a través del Canal de la Mànega per accedir a França i la Gran Bretanya, que ja n’alberga 60.000.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Pots fer servir tags i atributs HTML:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 698 lectors

Meme