EUA: Biden enxampat in fraganti mentre anomena 'fill de p*** estúpid' al periodista de Fox News, Peter Doocy, per una pregunta sobre la inflació

25 de gener de 2022

EUA: Biden enxampat in fraganti mentre anomena 'fill de p*** estúpid' al periodista de Fox News, Peter Doocy, per una pregunta sobre la inflació

Ha quedat clar que, a micròfon obert, durant una conferència de premsa de la Casa Blanca, Biden odia les preguntes incòmodes o que directament s'exerceixi el periodisme fiscalitzant un polític

 
Redacció

Augmenta el nerviosisme demòcrata. Dilluns, 23 de gener de 2022, Biden va ser enxampat in fraganti mentre anomenava 'fill de p*** estúpid' al periodista de Fox News, Peter Doocy, per una pregunta sobre la inflació.

 
Biden, contra les cordes

El president demòcrata Joe Biden ha estat enxampat quan insultava al periodista de Fox News, Peter Doocy, un "fill de p*** estúpid" per una pregunta sobre si l'augment de la inflació perjudicarà greument els demòcrates en els properes eleccions a la meitat del mandat.


Ha quedat clar que, a micròfon obert, durant una conferència de premsa de la Casa Blanca dilluns a la tarda, la pregunta de Peter Doocy (Fox News) ha revelat que Biden odia les preguntes incòmodes o que directament s'exerceixi el periodisme fiscalitzant un polític.




Els demòcrates no estan valorant les conseqüències de la inflació en l'avenir polític estatunidenc, doncs continuen menystenint l'encariment dels preus al·legant que és un problema de gent rica el qual no importa a la majoria dels votants.

 
S'ha activat la propaganda demòcrata per rescatar Biden

De la mateixa manera, el novembre de l'any passat, 2021, Rakeen Mabud, economista en cap del Groundwork Collective, va publicar que la inflació era en realitat un bon senyal. També va fer el mateix el columnista David Brooks (New York Times), afegint que els Estats Units necessitaven la inflació com a societat per curar. Són dos exemples que evidencien com la propaganda demòcrata s'ha activat per defensar Biden malgrat no oferir arguments que justifiquin la inflació.

Un altre exemple de biaix del periodisme de l'esquerra ha estat com en un article d'opinió publicat a CNN Business el desembre passat, Alison Morrow va escriure que la inflació pot ser realment bona per als nord-americans quotidians i dolenta per als rics sense enraonar com i per què.


Per tant, contràriament a les afirmacions de Biden i als apologetes demòcrates, la pregunta de Doocy (Fox News) sobre l'efecte de la inflació en els propers mesos és qualsevol cosa menys estúpida.

Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 845 lectors

Meme