Els CDR vandalitzen les façanes de les seus d'ERC, JxCat i CUP: els partits processistes són descrits com a col·laboracionistes perquè exerceixen de 'consolat de l'Estat espanyol'

3 d'abril de 2022

Els CDR vandalitzen les façanes de les seus d'ERC, JxCat i CUP: els partits processistes són descrits com a col·laboracionistes perquè exerceixen de 'consolat de l'Estat espanyol'

Els CDR han publicat fotos i vídeos de les accions a Twitter avisant els partits processistes que si continuen gestionant l'autonomisme, 'ens trobareu de cara', i que si traeixen la independència, 'seguirem assenyalant les vostres seus'

 
Redacció

Dijous passat, 31 de març de 2022, els CDR van vandalitzar les façanes de les seus d'ERC, JxCat i CUP: els partits processistes són descrits com a col·laboracionistes perquè exerceixen de 'consolat de l'Estat espanyol'.

 
Independentistes escarneixen processistes per col·laboracionistes

El Comitè de Defensa de la República-Acció Directa ha fet pintades a la façana de seus d'ERC, JxCat i CUP de diverses localitats catalanes, amb una bandera espanyola i la inscripció 'consolat d'Espanya'. Fins i tot, han penjat un cap de senglar a la reixa d'una seu d'ERC.

L'acció s'ha dut a terme en municipis com Barcelona, Terrassa, Rubí, Sant Cugat del Vallès, Lleida, Mollerussa, Balaguer, Alcarràs i Vic. En aquest sentit, s'han escarnit als processistes per col·laboracionistes amb el Regne de l'Estat espanyol per denunciar 'qui li és servil'.

A més, els CDR han publicat fotos i vídeos de les accions a Twitter avisant els partits processistes que si continuen gestionant l'autonomisme, 'ens trobareu de cara', i que si traeixen la independència, 'seguirem assenyalant les vostres seus'.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 845 lectors

Meme