Dinamarca: el govern danès deixarà sense ajudes públiques als immigrants que no treballin a temps complet
12 de setembre de 2021

La primera ministra socialdemòcrata, Mette Frederiksen, constata que si els immigrants no poden aconseguir un contracte, aleshores hauran de col·laborar en tasques municipals un mínim de 37 hores a la setmana
Redacció
Entra en vigor la nova mesura de la primera ministra socialdemòcrata Mette Frederiksen: el govern danès deixarà sense ajudes públiques als immigrants que no treballin a temps complet.
🇩🇰 Dinamarca: el govern socialdemòcrata danès limitarà al 30% la presència d'immigrants no occidentals als barris del paíshttps://t.co/0YrebNVzUa
— La Santa Espina (@santaespinacat) March 21, 2021
La finalitat de la mesura danesa integradora
D'aquesta manera, es vinculen les ajudes socials als immigrants amb una activitat de 37 hores setmanals a efectes que tinguin l'incentiu per així sí integrar-se a Dinamarca.
El govern danès dirigit per Frederiksen vol introduir una nova lògica de treball on les persones tenen el deure de contribuir i ser útils, i si no poden trobar una feina regular, hauran de col·laborar per guanyar-se aquesta assignació.
Dinamarca traça el camí europeu
En conferència de premsa, Frederiksen ha fet examen de consciència, al·legant que durant massa anys hem fet un flac favor a molts individus al no imposar-los res.
🇩🇰 Dinamarca: els partits danesos prohibeixen l'obtenció de la ciutadania als immigrants condemnats a presóhttps://t.co/DMcaBkn9M4
— La Santa Espina (@santaespinacat) April 26, 2021
En aquest sentit, el govern danès, al poder del juny de 2019 a ençà, assenyala que sis de cada deu dones del Magreb, Turquia i l'Orient Mitjà estan fora del mercat laboral a Dinamarca.
Per aquest motiu, l'objectiu és integrar 20.000 persones incentivant-les a trobar una feina a través dels ajuntaments dels pobles i les ciutats on resideixin. Al seu torn, el ministre de Treball Peter Hummelgaard ha afirmat que la feina podria consistir en recollir les burilles de cigarretes o plàstics que hi ha a les platges daneses, per exemple.
🇩🇰 Dinamarca: @mattiastesfaye, ministre d'immigració socialdemòcrata, afirma que el sistema d'asil europeu és inassumible i una amenaça per la cohesió social del seu paíshttps://t.co/ooGweYOmcz
— La Santa Espina (@santaespinacat) September 1, 2021
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 785 lectors