Cornellà de Llobregat: centenars de marroquins es colen al partit Marroc-Xile al RCDE Stadium i el destrossen

28 de setembre de 2022

Cornellà de Llobregat: centenars de marroquins es colen al partit Marroc-Xile al RCDE Stadium i el destrossen

Els magrebins van saltar els accessos sense pagar i també evadir els controls de seguretat de l'estadi, tant a l'inici com a la finalització del partit, saltant a la gespa i destrossant lavabos i tot el que van trobar al seu pas

 
Redacció

Dissabte passat, 24 de setembre de 2022, a Cornellà de Llobregat, centenars de marroquins es van colar al partit Marroc-Xile al RCDE Stadium i el van destrossar.

Magrebins contraris a les normes de convivència

El partit de futbol entre seleccions d'aquest dissabte passat entre la marroquina contra la xilena va ser accidentat per culpa de centenars de magribins que es van colar violentment al RCDE Stadium.

Així, el Marroc vs. Xile va veure's sorprès pels vídeos compartits a xarxes socials, en què desenes d'immigrants marroquins van saltar els accessos sense pagar i, a més, van evadir els controls de seguretat de l'estadi, tant a l'inici com a la finalització del partit, saltant a la gespa i destrossant lavabos i tot el que van trobar al seu pas.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 783 lectors

Meme