Chakir El Homrani (ERC) destina 1 milió d’euros del fons de la Covid-19 per a falsos refugiats
17 de novembre de 2020

El paquet d’ajudes de 40 milions d’euros també n’inclou 3,7 d’addicionals per a la gestió dels MENA
Redacció
La setmana passada, el Departament de Treball de Chakir El Homrani (ERC) va activar el traspàs d’un milió d’euros a immigrants il·legals sota la falsa condició de refugiats que han quedat fora de programa d’acollida.
👩🏼🧒🏽👨🏻🦰 Destinem un milió d'euros per a les persones #refugiades que viuen a Catalunya i queden fora del circuit estatal de protecció
🏘️Reforcem els serveis socials bàsics dels municipis
📥 Reclamem a l'Estat que no se'n desentengui
Més informació a https://t.co/ZfadY8zDCv pic.twitter.com/Yyic0LDNR2
— Afers socials.gencat (@aferssocialscat) November 13, 2020
Una suma que forma part dels 40 milions d’euros destinats a pal·liar els efectes de la Covid-19 a Catalunya, i que també preveu 3,7 milions d’euros per la gestió dels MENA, dels quals El Homrani n’afalaga el “gran potencial”.
Importar més immigrants il·legals
Segons Oriol Amorós (ERC), secretari d’Immigració, demanar refugi és un tràmit fàcil malgrat les denegacions que després s’hi interposen; motiu pel qual, tot i reconèixer la manca de competències, pretén reforçar la dotació als serveis socials municipals que se’n fan cura quan els immigrants surten del programa d’acollida.
Tanmateix, Amorós exigeix un traspàs de recursos de l’Estat espanyol a la Generalitat de Catalunya per a importar més immigrants il·legals. Una crida que s’esdevé en paral·lel a les exigències del vicepresident Pere Aragonès en la mateixa línia.
No votaré cap partit que destini un sol euro a gent de fora, mentre a Catalunya hi tenim catalans que passen gana i no poden pagar un habitatge.
— Jaume I el Conqueridor (@JaumeIelConque1) November 12, 2020
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 845 lectors