Canadell (JxCat) defensa mantenir, de moment, l'impost de successions augmentat

25 de gener de 2021

Canadell (JxCat) defensa mantenir, de moment, l'impost de successions augmentat

JxCat, ERC, PSC i CatECP van rebutjar-ne l’eliminació al Parlament de Catalunya; i de fet, en van apujar la quantitat durant el juny del 2020, en plena pandèmia de la Covid-19

 
Redacció

De la mateixa manera que ho féu Àngels Chacón (PDeCAT) en una cursa electoral per capitalitzar promeses de rellevància per a la ciutadania, el número tres de JxCat a les eleccions nacionals del 14F, Joan Canadell (JxCat), va assegurar en una piulada a Twitter la seva voluntat d’eliminar “tan aviat com es pugui” l’impost de successions i patrimoni.

 
Jutgem als polítics pels fets, no les paraules

L’argument de Canadell (JxCat) per a la fita, després d’acusar el TSJC de formar part del deep State espanyol, és que el dèficit fiscal és de 16.000 milions d’euros anuals i que els impostos de patrimoni i successions abasta els 1.000 milions, fet pel qual considera poder “reduir-los”.

Tanmateix, JxCat com ERC, PSC i CatECP van rebutjar-ne l’eliminació al Parlament de Catalunya contra la proposta del PPC i C’s; i de fet, en van apujar la quantitat durant el juny de 2020, en plena pandèmia de la Covid-19. Novament, demostrant com el processisme, tant en l’àmbit econòmic com independentista, considera encara que en campanya electoral tot s’hi val.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 843 lectors

Meme