Caldes de Malavella: l'alcalde Salvador Balliu (JxCat), que va foragitar uns okupes de casa seva amb una destral, aconsegueix aturar ara l'okupació d'un bloc de 22 pisos al carrer Girona

21 de setembre de 2022

Caldes de Malavella: l'alcalde Salvador Balliu (JxCat), que va foragitar uns okupes de casa seva amb una destral, aconsegueix aturar ara l'okupació d'un bloc de 22 pisos al carrer Girona

Fruit d’hores interlocució amb els Mossos d’Esquadra, la policia local i el mateix alcalde, Salvador Balliu (JxCat), els okupes van optar per claudicar i sortir de les propietats okupades

 
Redacció

Dijous passat, 15 de setembre de 2022, al municipi selvatà de Caldes de Malavella, l'alcalde Salvador Balliu (JxCat), que va foragitar uns okupes de casa seva amb una destral, va aconseguir aturar ara l'okupació d'un bloc de 22 pisos al carrer Girona.

 
Balliu (JxCat), l'alcalde defensor de la propietat privada

Malgrat que dijous de la setmana passada un grup d'okupes van assaltar un bloc de pisos de Caldes de Malavella, a la comarca de la Selva, amb l'ànim d'okupar 22 pisos buits, al centre del municipi i davant de l’escola de Sant Esteve, atès que el dispositiu policial es va poder activar l'alcalde Salvador Balliu (JxCat) no va desistir fins que els okupes van anar-se'n voluntàriament.

De fet, tal com han explicat fonts del consistori, un bloc de pisos del carrer de Girona del municipi selvatà, el qual encara no està habitat, va ser objecte d'una okupació orquestrada per un contingent d'okupes. Això no obstant, gràcies a les alarmes i l'organització del veïnat, les propietats privades amenaçades van comunicar-se a la policia local.

Tot i que els okupes van acabar accedint als habitatges, finalment aquests individus, fruit d’hores interlocució amb els Mossos d’Esquadra, la policia local i el mateix alcalde, Salvador Balliu (JxCat), qui ja va defensar-se de l'okupació al seu domicili residencial mitjançant una destral, van optar per claudicar i sortir de les propietats okupades.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 783 lectors

Meme