Arran (CUP) assalta la casa de Pilar Rahola a Cadaqués per la seva defensa d'Israel després dels atacs terroristes de Hamas (Palestina)

1 de juny de 2021

Arran (CUP) assalta la casa de Pilar Rahola a Cadaqués per la seva defensa d'Israel després dels atacs terroristes de Hamas (Palestina)

Arran, un grup radical d'extrema esquerra vinculat a CUP, difama Israel de genocida quan Palestina, encapçalada pel grup terrorista de Hamàs, viola els drets humans segons Amnistia Internacional

 
Redacció

Diumenge, 30 de maig de 2021, el col·lectiu d’extrema esquerra Arran, vinculat a la CUP, va mostrar els seu anti-semitisme vexant la periodista Pilar Rahola per defensar l’Estat d’Israel respecte el conflicte amb Palestina.

En un vídeo publicat a Twitter, on el grup de radicals qualifica Rahola de còmplice mentre difama Israel de genocida, Arran mostra també integrants encaputxats fent pintades a la façana de la seva segona residència, ubicada a Cadaqués (Alt Empordà).

 
La hipocresia de l'extrema esquerra

Malgrat que l’organització islamo-esquerranista inclou als seus principis la lluita feminista o l’oposició a la discriminació per opció sexual o model de vida, Palestina, encapçalada pel grup terrorista de Hamàs, viola molts dels drets que, contradictòriament, Arran defensa. Un posicionament que també manté CUP, quan el diputat Carles Riera (CUP) etziba al Parlament de Catalunya que Israel vulnera els Drets Humans.

 
Amnistia Internacional deixa al descobert l'extrema esquerra

Tot i així, l’informe del 2020/2021 d’Amnistia Internacional sobre la regió exposa oficialment que Palestina tortura habitualment i amb impunitat —amb un total de 146 denúncies rebudes per la Comissió Independent pels Drets Humans entre gener i novembre del 2020— i aplica un ús de la força innecessària i/o excessiva durant activitats d’aplicació de la llei, fins i tot en relació a les restriccions per evitar contagis de Covid-19. Alhora que també restringeix la llibertat d’expressió i de reunió atacant periodistes i detenint dissidents.

Pel que fa al feminisme que defensa Arran, l’informe també denuncia com les dones i les menors estan discriminades en la llei i en la pràctica, sense cap mena de protecció adient contra la violència sexual i de gènere, inclosos homicidis en nom de l’honor. De la mateixa manera que Palestina impedeix que el col·lectiu LGBTI exerceixi els seus drets, fins i tot incorporant a l’article 152 del Codi Penal aplicable a Gaza càstigs de fins a 10 anys de presó per mantenir relacions sexuals consentides entre persones del mateix sexe.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Pots fer servir tags i atributs HTML:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 695 lectors

Meme