Antonio Baños: a favor de la llibertat d'expressió i en contra de l’encobriment de l’islamisme
19 d'octubre de 2020

El periodista i ex-cap de llista de la CUP escarneix un professor de periodisme de Blanquerna que justifica la decapitació de Samuel Paty perpetrada per un islamista
Redacció
Jaume Risquete, professor de periodisme i comunicació corporativa a la Universitat Ramon Llul–Blanquerna, no ha condemnat a Twitter la decapitació d’un professor francès perpetrada per un islamista, sinó que ha afirmat que a les aules la figura de Mahoma no pot representar-se perquè això molestaria els musulmans, atès que aquesta imatge està prohibida mostrar-se segons l'islam. Aquest tuit ha estat esborrat per Risqueta, però n'adjuntem la captura.

Es tracta d'una conducta que s’empara en el condescendència habitual de l’esquerra respecte la religió islàmic. Això no obstant, Antonio Baños, periodista i ex-diputat (CUP), s’ha posicionat a favor de la llibertat d'expressió i en contra de l'encobriment de l'islamisme.
Vosté és periodista i diu que no cal molestar? Sí, sí que cal molestar. En defensa de la llibertat d'expressió cal molestar sempre i a tots. Això o no enten de què va el periodisme. Aprengui pic.twitter.com/Ny9kZsjc9v
— Antonio Baños (@antoniobanos_) October 17, 2020
La llibertat contra el fanatisme
De fet, Baños ja havia compartit anteriorment a Twitter una imatge de la portada de Charlie Hebdo defensant la llibertat d’expressió.
Sempre, per sobre de tots els Déus, per sobre de tot fanatisme. Per sobre de la banalitat. Llibertat d'expressió, de sàtira, de blasfèmia
Contra el fanatisme, la foscor i l'odi. pic.twitter.com/yMcvgg9GrD
— Antonio Baños (@antoniobanos_) October 16, 2020
A més, fruit que Risquete ha eliminat el tuit, Baños ha continuat buscant les pessigolles a Risquete, qui ha fet cas omís.
Ep @risquete que estic atrapat a la cua del Primark de Diagonal Mar. Vine, comprem uns pantalons de tiro bajo i lluitem amb katanes (sense molestar, que no cal)
— Antonio Baños (@antoniobanos_) October 18, 2020
La radicalització islàmica a les aules
El tuit de Risquete, que ha polaritzat les opinions a la xarxa social, respon a l’experiència d’una professora de secundària, Montserrat Rius, qui ha denunciat les amenaces de mort dels alumnes musulmans quan va exposar una imatge de Mahoma a l’aula, tal com va succeir amb el professor assassinat Samuel Paty.
A més, Rius constata la freqüència d’episodis com aquests envers un islamisme cada vegada més arrelat que atempta contra valors bàsics com la llibertat d’expressió.
(2) "quan sigui gran, em faré de la yihad i et mataré". Res és de broma. No m'espanten. Segueixo amb la classe, després rumiaré què coi ha passat que, tants anys d'explicar-ho, mai havien dit ni mú i ara aquesta ràbia.
— Montserrat Rius 🎗🎗️🎗️🎗️🎗️ (@MontserratRius) October 16, 2020
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 699 lectors