Albert Batet (JxCat) exigeix a Pere Aragonès (ERC) una auditoria pública i independent de la gestió de la pandèmia liderada per Alba Vergés (ERC) i Chakir El Homrani (ERC)
14 de maig de 2021

Els departaments de Salut i de Treball, Afers Socials i Famílies que lideren Alba Vergés (ERC) i Chakir El Homrani (ERC), respectivament, han estat els responsables de la nefasta gestió catalana durant la pandèmia del virus xinès
Redacció
El diputat Albert Batet (JxCat) ha exigit Pere Aragonès (ERC) una auditoria pública i independent per avaluar la gestió del Govern de Catalunya durant la pandèmia de la Covid-19, la qual ha recaigut principalment sobre els departaments de Salut i de Treball, Afers Socials i Famílies que lideren Alba Vergés (ERC) i Chakir El Homrani (ERC), respectivament.
🎥 @albertbatet: "Cal avaluar amb detall, rigor i transparència la gestió de la crisi sanitària en totes les seves vessants. Tenim el deure de retre comptes a la ciutadania. Volem saber si s'ha valorat la possibilitat que el @govern encarregui una auditoria pública i independent" pic.twitter.com/OZTr8ohxwy
— Junts per Catalunya 🎗 (@JuntsXCat) May 13, 2021
Clima pre-electoral
D’aquesta manera, enmig d'una hipotètica coalició governamental entre ERC i JxCat, JxCat recorda la nefasta gestió catalana a càrrec d’ERC durant la pandèmia del virus xinès.
Alhora, tot i obtenir ERC, JxCat i CUP el 52% de vots independentistes i la majoria absoluta en escons, la probabilitat que actualment hi hagi govern abans d'una nova convocatòria electoral de manera irrevocable per esgotar el termini és baixa atès el creuament de declaracions entre dirigents de JxCat i ERC.
De fet, les respectives formacions polítiques estan intentant condicionar el vot de la ciutadania de cara a uns possibles nous comicis i sortir-ne indemnes del potencial fracàs de l'acord els d'Oriol Junqueras (ERC) i Carles Puigdemont (JxCat).
Un terç dels catalans vol un Tripartit III d'esquerres
El Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS) ha publicat avui una enquesta postelectoral sobre Catalunya on el sondeig ha determinat que, front un 23’2% d’enquestats en favor d’un govern de coalició entre ERC, JxCat i la CUP, un majoritari 31’2% fa costat a un Govern de Catalunya conformat pel PSC, ERC i els comuns. Opció que, tenint en compte la sintonia entre Aragonès (ERC) i Jèssica Albiach (CeC) no distaria tant de la realitat, sempre i quan, segons Catalunya En Comú podem no hi hagi JxCat al Palau de la Generalitat.
#ÚltimaHora El tripartit d'esquerres (PSC, ERC i Comuns) és la coalició preferida dels catalans, amb un 31,2% segons el CIS, molt per davant del govern independentista (23,2%). Només un 5,7% volen un govern d'ERC en solitari #PlantaBaixaTV3
▶ https://t.co/mqGfHL8CV6 pic.twitter.com/hqFwpZem0J
— Planta baixa TV3 (@plantabaixatv3) May 13, 2021
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 699 lectors