Ada Colau (BeC) fa venir militants del seu partit perquè l'aplaudeixin i així no se sentin tant les escridassades contra ella a Sants
26 d'agost de 2021

La batllessa de Barcelona, Ada Colau (BeC), censura l’opinió pública i n’evita la projecció a televisió mitjançant els seus partidaris, presumptament pagats per assistir a l’acte
Redacció
Després de l’escridassada rebuda el passat 17 d’agost, comptant amb la polèmica defensa del ja indultat Jordi Cuixart (Òmnium), la batllessa de Barcelona, Ada Colau (BeC), va tornar a ser escridassada per la ciutadania, aquesta vegada, durant el pregó de la festa major de Sants. Preveient la rebuda, però, i obeint a la contradicció amb què propugna el dret a la llibertat d’expressió, van ser convocats diversos comuns per censurar la xiuladissa amb aplaudiments a fi de silenciar els crits contra Colau (BeC).
M'apropo a un grup que xiulava davant l'assetjament que jo patia. També els increpen. S'apropa a nosaltres un càmera de la TV i un dels comuns li diu que no ens gravi, per que no els interessa que se'ns vegi i el càmera li fa cas. Adjunto video per si algú no s'ho creu. pic.twitter.com/wbrhyAuYx8
— Alexandre (@Alexrp1) August 25, 2021
L'odi a la llibertat d'expressió
Segons denunciaven a Twitter els assistents al pregó, els defensors de Colau (BeC) van vexar i amenaçar-ne els crítics, evitant que fossin filmats per la televisió i insinuant que eren votants de Vox per justificar l’escridassada.
A banda del fet que l’aforament de la plaça on es va celebrar l’acte ja era complet tant bon punt obert el lloc web, s’especula que diversos dels comuns haurien rebut una compensació econòmica per assistir a l’acte en defensa de la batllessa.
Jo hi era i si els comuns fan sempre el mateix portar la seva gent per aplaudir i increpar als que discrepen de la seva feina @AdaColau és vella política no nova i maneres dictatorials no els agrada que ningú els recrimini si ho fan malament . https://t.co/UgfpHwFXTg
— Josep R C Reig (@JosepRC1) August 25, 2021
La censura de l'extrema esquerra
Malgrat que aquest últim punt roman sota presumpció de veracitat, no és la primera vegada que Colau (BeC) censura la llibertat d’expressió dels barcelonins. Tant pel que fa al tancament del seu perfil de Twitter, com quan mana les brigades de neteja eliminar les pintades contra la seva estratègia urbanística, però no aquelles que combreguen amb el seu ideari.
En tot cas, testimoniem una reacció a l’opinió pública que tan sols demostra l’irònic temor de la batllessa a no ser acceptada per la mateixa ciutadania que ha abandonat.
M'apropo a un grup que xiulava davant l'assetjament que jo patia. També els increpen. S'apropa a nosaltres un càmera de la TV i un dels comuns li diu que no ens gravi, per que no els interessa que se'ns vegi i el càmera li fa cas. Adjunto video per si algú no s'ho creu. pic.twitter.com/wbrhyAuYx8
— Alexandre (@Alexrp1) August 25, 2021
Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.
Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?
Han votat 699 lectors