El fantasma d'Al Gore: Joe Biden no és el President electe dels EUA

8 de novembre de 2020

El fantasma d'Al Gore: Joe Biden no és el President electe dels EUA

El proper president dels EUA el decidiran els jutjats i el Tribunal Suprem: la meitat del país pensarà que li han robat les eleccions, per una raó o altra

 

Pràcticament totes les enquestes sobre les eleccions presidencials nord-americanes estaven greument equivocades vaticinant una victòria sense pal·liatius de Joe Biden i el partit democràta. Els demòcrates reculen a la Cambra de Representants, han fracassat en l’intent de capturar el Senat i perden diverses majories dins dels estats.

 
Tupinada electoral

Al final de la nit electoral Donald Trump s’ha imposat amb força a Florida, Ohio, Michigan, Wisconsin i Pensilvània, els estats clau que necessita per revalidar la seva presidència. Un fet completament inesperat en base a unes enquestes que cada dia està més clar que simplement són una eina de manipulació i desmobilització del votant contrari. Després d’aquesta victòria republicana imaginem la sorpresa quan l’endemà els americans es desperten i veuen que després d’aturar el recompte, als llocs on les autoritats electorals estan controlades pels democràtes, aquests entre les 4 i les 5 de la matinada han “trobat” centenars de milers de paperetes que eliminen la victòria del President Trump i situen Joe Biden com a favorit.

 
El desprestigi de TV3

Més enllà de l’interès que les eleccions a la primera potència del món puguin suscitar, TV3 ha perdut la poca credibilitat i professionalitat que li quedava. No només ha subvencionat les vacances de diferents presentadors, permès que el seu corresponsal sigui més agressiu fent propaganda que els propis polítics demòcrates si no que va destinar una programació especial de la 1 a 6 del matí en un dia laborable en que tots els catalans treballen per unes eleccions que ens afecten relativament poc. Per què TV3 va enviar a la Raquel Sans a cobrir unes eleccions si ja hi té el Xesco Reverter com a corresponal? O a Ricard Ustrell? Mereixem una televisió pública imparcial que ens informi, que no es dediqui a malgastar diners ni a pontificar sobre les dèries ideològiques del presentador de torn.

 
El president electe el designa el col·legi electoral

Divendres la premsa nord-americana va declarar que el proper president seria Joe Biden, cosa que de moment si no falsa és completament incerta. El Tribunal Suprem ja ha ordenat la separació de les paperetes rebudes després del tancament dels col·legis electorals, centenars de presumptes casos de frau electoral han sigut detectats i tot just comencen fer el seu camí a la justícia. Sorprèn que una maquinària propagandista t’han preocupada per demostrar que Rússia els havia pres les eleccions ara vulgui córrer declarant al seu candidat guanyador sense investigar perquè hi ha més de 20.000 persones mortes registrades com a electors a Pensilvània, perquè hi ha presumptament més de 300.000 paperetes no supervisades pels observadors republicans o perquè el programa informàtic utilitzat a Michigan havia introduït malament els resultats canviant ja el resultat d’unes eleccions al Congrés, després d’esmenar l’error.

Malauradament el proper president el decidiran els jutjats i el Tribunal Suprem, amb la diferència que aquesta vegada la disputa Al Gore vs George Bush del 2.000 serà un joc de nens i deixarà la meitat del país pensant que li han robat les eleccions, per una raó o altra.
Si t'ha interessat aquesta informació, uneix-te al canal de Telegram.
El diari liberal-conservador en català. Diem el que penses. Subscriu-te.

Has d'estar connectat per comentar. Si us plau, connecta't o subscriu-te per deixar un comentari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Pots fer servir tags i atributs HTML:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Enquesta

Atès que no s'ha obtingut cap resultat amb la taula de diàleg trampa, Pere Aragonès ha de dimitir i convocar eleccions?

Han votat 695 lectors

Meme